"Xestión da investigación nas institucións de educación superior: unha experiencia na xestión do proceso nas universidades italianas."
|
"O impacto da crise económica global nos proxectos tecnolóxicos da educación superior"
|
"Agradecementos e despedida por parte de Jean-François Desnos"
|
" Estandarización da mobilidade dos estudantes europeos: debuxando a paisaxe."
|
" Un sistema modular para mellorar a implementación dos sistemas de dirección dos campus baseados en IT."
|
" Requerimentos do sistema ERP das universidades en Europa"
|
" O impacto do Proceso Bologna no mercado laboral: un banco de datos sobre universidades e graduados"
|
" Xestión da investigación nas institucións de educación superior: unha experiencia na xestión do proceso nas universidades italianas"
|
" Ferramentas para dirixir ás universidades ós estudiantes de secundaria"
|
" Diseñando a arquitectura para un sistema integrado de información para as universidades: un reto por diante"
|
" O papel dun servicio central de tecnoloxías da información no mundo da Web 2.0"
|
" Prepare for Success: recursos de apredizaxe previos á chegada ós estudios en entornas académicos cuilturalmente distintos"
|
" O Proceso Bologna: en busca dos desafíos estratéxicos"
|
" Intelixencia de negocios dentro dun sistema de xestión HEI baseado na web - HISinOneeduStore"
|
" STORK Project: identificación electrónica a través da Unión Europea"
|
" Un marco de tecnoloxías da información para as universidades en España"
|
" Uso dos moteres de busqueda da web para atopar fugas de información e vacíos de seguridade dentro da vosa organización"
|
" Medios basados na web nas universidadesd europeas: sistema, uso e motivación"
|
" TOUM: o taboleiro de novas electrónico oficial da Universidad de Murcia"
|
" Ensinando e aprendendo a través de telepresenza inmersiva: leccións aprendidas dende as primeiras implementacións"
|
" Inauguración oficial do EUNIS 2009 por parte de Jean-François Desnos"
|
" Presentación do EUNIS 2009 por parte de Carmen Fenoll"
|
" Discurso de peche de inauguración por parte de Senén Barro Ameneiro"
|
" Inxección semántica de sitios web con novos microformatos para educación superior"
|
" Disponibilidade e continuidade da administración na Technische Universität München e no Centro de Supeercomputación de Leibniz."
|
" Conecta, imaxina e colabora! Proxecto alternativo e enfoques de financiamento para incrementar o impacto e sostenibilidade da innovación"
|
" Medición da aplicación do E-learning na Universidade de Zagreb"
|
" Comparación do certificado PDF e o digitary para os documentos seguros de graduación"
|
" Participación dos tutores no uso de bases de datos dixitais para ensinar e aprender"
|
" AlineaTIC: unha pequena ferramenta para o aliñamento das IT de goberno das universidades"
|
" O uso de perfiles pedagóxicos para establecer un enfoque centrado na administración e descubrimentos dos recursos de apoio ó ensino e aprendizaxe"
|
" Lectores inspirados: compartiendo las prácticas de e-learning a través de casos europeos estudiados"
|
" Programación e horarios: xestión dos recursos da universidade"
|
" Combinando a arquitectura empresarial asegurando un sistema de calidad dende o punto de vista da administración de datos"
|
" E-learning e o sistema de administración dos estudiantes: cara un "proceso de aprendizaxe" integrado e consistente"
|
" Un modelo de referencia para evaluar os sistemas de información nunha xestión integral do campus"
|
" Grabacións non controladas de lecturas dentro das aulas na Universitat Jaume I"
|
" Logros da reforma do Proceso Bologna - unha xestión integrada e enfocada ás tecnoloxías de informcación"
|
" TICDocencia: un modelo dixital de participación para estudiantes e profesores"
|
" Control do estándar XCRI-Cap na publicidade dos cursos da University of Worcester"
|
" Sistemas internos de desenvolvemento para un sector cambiante"
|
" Polimedia: un sistema accesible para e-learning en soporte video"
|
" Enfoque dunha aprendizaxe mixta para incluir o uso innovador dos vodcasts (veideo-podcasts) co gallo de enriquecer a experiencia da aprendizaxe nas estructuras do laboratorio"
|
" Informática de alto rendemento"
Un papel central para a investigación e a innovación no século 21
|
" Conectando os portais WebTV ao AAI federado español"
|
"Un entorno de aprendizaxe online que proporcione distintas ferramentas e servicios para todos"
|
" Servicios web para o intercambio de datos na cooperación e mobilidade entre institucións de educación superior"
|
" E-learning e un sistema de valoración automático que comprenda matemáticas na Politechnika Wroclawska"
|
" Universidad de Sevilla, construíndo a educación de mañá"
|
" Unha actualización das actividades do Rome Students System and Standards Group"
|
" e- Infraestructuras: ferramentas chave para o espacio de coñecemento europeo"
|
" Son valorados os esforzos das iniciativas a pequena escala adoptadas en canto á tecnoloxía?"
|
" Identidade dixital feita sinxela simple: o servicio de identidade RedIRIS - SIR."
|
" Transformando a oficina en e-office: catro casos a estudio"
|
" Mellorando a aprendizaxe usando anotacións multimedia sincronizadas"
|
" Franqueza dos temas académicos para un e-learning sinxelo e multiple"
|
" Conxuntos de aplicacións baseados en identidades para colaboración co eLearning"
|
" Rexións - ¿Un punto de partida para a cooperación europea? "
Caso: os países nórdicos
|
" Prestación de servicios da Lulea Tekniska Universitet, a segunda onda"
|
" Un sistema modular para mellorar a implementación dos sistemas de dirección dos campus baseados en IT"
|
" Federacións de E-learning baseado en claves (Shibboleth)"
|
" Admisión electrónica e procesamento de matrícula - non máis colas?"
|
" Proporcionando servicios para toda a vida ós estudiantes - O caso da Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro"
|
" Leccións aprendidas do desenvolvementio dun sistema de información estudantes/instructores na Universidad Aristotélica de Thessaloniki"
|
" Historia, sociedade e tecnoloxía, unha visión moi personal as orixes de internet"
|
" Os servicios compartidos ICT - capacidade en crecemento"
|
" irisEduPereson: recomendacións para modelar unha universidade dentro dun directorio de esquema"
|