• Inicio
  •  »  USC TV - MEDIATECA
  •  »  Todos
  •  »  Universidades emprendedoras: nuevos modelos
  •  »  Intervención de Sandra Korman Dib.

Intervención de Sandra Korman Dib.

Data de celebración: 23/03/2010
Visto: 6328 veces

Sandra Korman Dib, procedente do Brasil, falando en portugués, fala sobre os principais desafíos que se poden vislumbrar no mundo do emprendedurismo académico. Fala da responsabilidade das institucións políticas e tamén da responsabilidade de axustarse á realidade por parte das institucións académicas e empresariais que tratan de invertir en iniciativas emprendedoras. Fala tamén do rol dos alumnos e da súa pasividade no tránsito do instituto á universidade como un dos elementos chave a cambiar para facer máis eficiente o emprendemento no ámbito académico.

Productora: SERVIMAV. Servizo de Medios Audiovisuais
Universidade de Santiago de Compostela
Korman Dib, Sandra
Departamento de Comunicación Social da Universidade Pontífica Universidade Católica do Río de Janeiro
Investidura Doctores Honoris...
Data Evento:
06/02/2024
[+]
Festividade de San Tomé...
Data Evento:
30/01/2024
[+]
Acto de entrega das Insignias...
Data Evento:
22/01/2024
[+]
Programa ConCiencia 2023. David...
Data Evento:
21/12/2023
[+]
Exposicións na USC
Data Evento:
08/11/2023
[+]
Vídeos da mesma serie:
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Organización... [+]
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto
Powered by PumuKIT PRO V 1.70 license